Bagaimana untuk membuat penis yang lebih besar di rumah: ia boleh dilakukan?

Penis adalah organ sensitif. Untuk mengurangkan dalam saiz dalam masa dua bulan. Adakah anda terkejut dengan informasi ini? Untuk ini, ia adalah mencukupi untuk menggunakan sempit diameter cara seksual kepuasan: ada seorang gadis muda atau tertutup rapat tangan.

zakar pembesaran di rumah

Boleh aku meningkatkan ahli? Jika anda boleh mengurangkan yang , tentu saja, boleh ditingkatkan!

Pertama-tama, anda perlu untuk menentukan rata-rata ukuran penis kritis sikap untuk itu. Dia adalah 13-16 inci panjang dan 3 diameter untuk ahli-ahli Kaukasia bangsa. Jika nilai anda pahlawan patut ke dalam rangka ini – harus berpikir dengan hati-hati sebelum meneruskan untuk mengikuti prosedur.

Bagaimana untuk membuat penis yang lebih besar di rumah?

Jadi bagaimana untuk membuat penis yang lebih besar di rumah? Kaedah yang paling berkesan adalah:

  • jelqing;
  • urutan;
  • extender;
  • tegangan beban;
  • gel, ubat-ubatan, pam vakum yang kurang efektif, yang digunakan dalam kombinasi dengan asas teknik.

Perkara yang paling penting yang perlu anda tahu di permulaan latihan untuk meningkatkan ahli: keputusan segera anda dapatkan. Dan selain itu, selesai tetap latihan, kau boleh kehilangan semua pencapaian yang diperolehi di tahan bangunan harga diri.

Mari kita memeriksa bagaimana untuk membuat penis yang lebih besar di rumah dan berdasarkan apa yang terkenal kaedah.

jelqing. Bagaimana ia berfungsi?

Prinsip bangunan cm menggunakan jelqing universal untuk semua teknik urut ini nipis bidang. Ia adalah berdasarkan regangan corpus cavernosum, yang adalah struktur penis. Meningkatkan diameter – meningkatkan jumlah darah yang mengisi mereka, semasa ereksi. Dan ini bermakna peningkatan saiz yang Mulia penis.

jelqing. Latihan 1

Bagaimana untuk membuat penis yang lebih besar di rumah menggunakan jelqing? Pertama sekali, ereksi tisu perlu panas untuk meningkatkan mereka elastisitas. Ia adalah perlu untuk memanaskan dalam kuali meja garam, atau apa sereal. Tuangkan kandungan kuali ke kaki (tentu saja, dalam yang bersih dan kering, bukan salah satu yang telah pada satu kaki di masa), digunakan secara langsung ke penis. Anda harus mencoba untuk memanaskan seluruh permukaan ahli, mengedarkan kandungan sementara pemanasan pad sama rata.

jelqing untuk ahli

Kemudian meneruskan untuk memerah susu - Slavic perkataan "jelqing". Pertama sekali, bayangkan sesuatu yang pedas, bisa membangkitkan pahlawan kita. Untuk menjadi bersemangat, tidak: kita hanya perlu 40-50 peratus ereksi. Ia adalah perlu untuk separa mengisi gua struktur darah, dari mana mereka akan menjangkau pada waktu pelaksanaan mekanikal kesan pada yang ahli.

Selanjutnya dirawat di penis apa-apa pelumas untuk mengurangkan bahan kesan pada kulit yang halus.

Sekarang, memegangnya di pangkalan dilipat dalam sebuah lingkaran yang ketat dengan jari-jari anda, sama "ring" terapung darah ke kepala, menyedari pergerakan di sepanjang ahli. Kepadatan mampatan jari ditentukan secara individu atas dasar sensasi: rasa sakit tidak boleh, tapi voltan harus tinggi. Pergerakan harus perlahan (sehingga 35 saat), dengan sedikit menarik ke bawah. Untuk kepala jangan sentuh. Ulangi latihan.

Arah pergerakan perlu untuk mengubah: turun, ke kiri, ke kanan, ke atas.

Ini prosedur yang pertama kali itu adalah lebih baik untuk had 40-50-ke mentum-up. Di masa depan, ia adalah disarankan untuk meningkatkan jumlah itu untuk dua atau tiga ratus. Menjadi pakar jelqing wakil lebih kuat seks adalah dibenarkan dan lima ratus latihan sehari!

Latihan 2

Latihan ini terbentang gua badan oleh meningkatkan tekanan. Untuk melakukan ini, memeluk ahli seluruh permukaan palm oleh genggaman diadakan tidak kurang dari sepuluh saat. Jika tangan tidak meliputi seluruh permukaan "pahlawan", ia tidak boleh diterima untuk menggunakan kedua. Mampat tanpa fanatik, di perintah untuk tidak mencederakan pembuluh darah dan gua struktur. Retard ahli menurut di atas arahan.

Dengan senaman dan tetap di jelqing, hasilnya bisa kejutan bahkan yang paling lama daripada pemilik penis. Sekurang-kurangnya 2 inci pertumbuhan dalam satu bulan pelatihan anda boleh harapkan. Kombinasi dengan cara lain meningkatkan efektivitas campur tangan.

Bagaimana untuk membesarkan cock extender

Salah satu yang paling cara yang berkesan untuk meningkatkan ahli penggunaan alat dengan nama yang aneh "extender".

Ia kelihatan seperti dua cincin dihubungkan dengan gelongsor logam atau plastik rod. Mengunci ahli satu cincin di pangkalan, yang lain sama – kepala "pahlawan", secara berkala meningkatkan jarak antara mereka dengan meningkatkan panjang rod, memakai terus-menerus, selama berbulan-bulan. Kerana kemudahan dan kecil .. memakai ia menyebabkan rasa tidak selesa. Menembak disebabkan ereksi diukur. Keputusan yang nyata: tiga inci meningkat panjang. Betulkan, lanjutkan.

extender untuk zakar pembesaran

Extender. Prinsip operasi

Bagaimana untuk membuat penis yang lebih besar di rumah dengan menggunakan extender? Ahli terbentang di antara cincin membuat anda stretch anda struktur, tetapi ia juga menggalakkan meningkatkan tisu pertumbuhan badan bertujuan untuk menghilangkan tidak nyaman untuk dia ketegangan, memulakan pertumbuhan sel-sel untuk membayar ganti rugi untuk kekurangan tisu. Brilliant – sama.

Perbezaan pembesaran zakar extender dari semua cara lain dijamin dan tahan keputusan. Yang perkasa saiz "pahlawan" akan kekal selama-lamanya.

Terdapat beberapa jenis extender:

  • vakum;
  • pinggang;
  • cerritulus.

Yang paling selesa vakum dan pinggang extender, loop nah lebih popular kerana kos yang lebih rendah, walaupun beberapa kesakitan. Setiap pemerintah memilih lingga bagaimana untuk membesarkan penis, berdasarkan pada kesimpulan sendiri. Untuk membeli alat-alat yang berguna yang ada di kedai online dan juga di mana-mana kedai seks di negara ini.

Prinsip yang sama, tetapi bebas

Atas dasar prinsip yang sama di tempat kerja dalam ketegangan ahli beban yang digantung untuk ini. Kecekapan tidak begitu tinggi kerana lebih acara jarang daripada dengan extender.

Di kepala penis ia adalah perlu untuk menetapkan jalur yang luas pita pelekat selamat diikat dengan tali. Menjelang akhir tali terikat bantuan: kecil pertama, dengan waktu dan beberapa prosedur meningkat. Kegiatan ini adalah yang terbaik dilakukan dalam posisi duduk, tidak lebih dari lima belas minit untuk sesi pertama. Dalam berikutnya tempoh latihan dan latihan beban berat secara beransur-ansur meningkat. Dan mengelakkan kebas kepala! Secara berkala keluarkan band-aid, yang membolehkan teman kecil untuk berehat.

Zakar pembesaran dengan bantuan ubat-ubatan, gel dan salep

obat penis pembesaran

Adakah ia sebenar? Bagaimana kau bisa meningkatkan ahli menggunakan salep? Secara Umum, dengan cara apapun. Prinsip operasi yang sangat primitif: meningkatkan aliran darah ke organ seks. Sah untuk tidak lebih dari dua jam dengan beberapa pengecualian. Meningkatkan unstretched ahli ia membawa.

Dan dengan ubat-ubatan, sedikit lebih berkesan daripada gel, anda perlu berhati-hati. Mereka berdasarkan hormon. Ia penuh dengan tidak menyenangkan. Di samping itu, seperti ubat yang boleh membawa berlebihan seksualitas. Sendiri adalah tidak terlalu buruk, tetapi dalam konteks gangguan hormon boleh membawa banyak masalah.