Bagaimana untuk membuat penis yang lebih besar di rumah

Banyak orang mengalami kecil saiz kejantananmu dan semua yang anda pernah ingin untuk meningkatkan ia bahkan beberapa inci. Pilihan bagaimana untuk membuat penis yang lebih besar di rumah yang sedikit, tetapi ada cara yang agak berkesan dan boleh membawa untuk hasil yang menakjubkan.

bagaimana untuk membuat penis yang lebih besar di rumah

Boleh aku meningkatkan ahli – mitos dan realiti

Kedewasaan adalah yang paling sensitif dan lembut organ, yang bertindak balas untuk apa-apa pengaruh luar. Melalui serangkaian eksperimen, saintis dengan ketepatan membuktikan bahawa jika anda selalu memenuhi semua keinginan erotik dengan pasangan anda, yang sempit kecil vagina, dick dalam masa yang singkat juga akan menjadi lebih kurus. Terima kasih untuk ini menampilkan anda tepat boleh menjawab soalan – adakah ia mungkin untuk meningkatkan penis. Jika dia berkurang dengan mudah, kenapa dia tidak tumbuh?

Cepat ke resort untuk manipulasi perlu dan untuk melakukan semua tips yang mengesyorkan bagaimana untuk meningkatkan ahli, itu tidak perlu, pertama, lebih baik memahami betapa pentingnya hal ini. Kadang-kadang lelaki menipu diri anda ke dalam pemikiran bahwa nilai maruah mereka memberi kesan tahap kepuasan pasangan wanita. Ini tidak begitu – saiz jarang hal-hal, terutama jika partner yang berpengalaman dan mahir dalam permainan cinta.

Jika seorang pria menetapkan tujuan, dan siap untuk pergi, tidak peduli apa yang anda perlu tahu apa itu artinya kau bisa meningkatkan kebanggaan anda:

  1. menggantung beban;
  2. untuk mempengaruhi urutan khas;
  3. untuk resort untuk menggunakan vacuum pam;
  4. untuk mengambil obat;
  5. penggunaan gel, krim,
  6. untuk menggunakan extender.

Semua sekaligus tidak disarankan – ahli tidak boleh menahan beban itu dan sebaliknya – untuk penurunan diameter atau menjadi lebih pendek.

Bagaimana untuk meningkatkan ahli tanpa pembedahan – beberapa tips berguna

Yang paling dan paling terbukti kaedah meningkatkan kebanggaan lelaki datang dari zaman purba. Separuh kuat digunakan satu siri latihan mudah, mengetahui bagaimana untuk meningkatkan ahli tanpa pembedahan dan bantuan perubatan.

Bagaimana untuk meningkatkan ahli anda hanya menggunakan tangan anda? Peraturan penting kelelakian pasti berada di dalam keadaan teruja. Teknik "memerah susu" telah beberapa teknik, ia adalah disarankan untuk menggunakan pendekatan bersepadu – setiap kali mengubah beberapa latihan.

Anda harus menghabiskan pemanasan – ia membantu aliran darah. Seperti pemanas anda boleh menggunakan tas panas garam, atau apa bijirin.

Yang paling berkesan latihan di urutan ini:

  1. Membuat cincin dari jari-jari anda dan putarkan di sekitar penis di pangkalan.
  2. Gerakan lambat bergerak cincin itu ke depan, sedikit pendek kepala.
  3. Menarik dengan cara ini zakar untuk beberapa minit (untuk bermula dengan 35-40 pelanggan, secara beransur-ansur meningkatkan jumlah mereka).
  4. Untuk kesan yang lebih besar, dan mudah meluncur, ia adalah disarankan untuk memohon khas gris.

Latihan kedua adalah sedikit lebih mudah dan hanya mampatan ahli. Ini harus dilakukan dengan telapak tangannya, menarik pada zakar di arah yang berbeda (atas, kanan, turun). Menggenggam dia keras, tapi tidak sebelum kejadian sensasi yang menyakitkan, karena anda dapat membahayakan sensitif tisu.

Tidak pam ahli – pendapat yang lebih kuat seks

Banyak lelaki yang tertarik pada pertanyaan – tidak pam ahli, karena peranti ini boleh sering dilihat dalam iklan atau bahkan di atas meja farmasi. Seperti yang ia menunjukkan seks lebih kuat, pam vakum benar-benar bekerja dan mampu dalam bulan pertama menggunakan menarik penis sehingga 1-2 cm!

Bagaimana kerja alat itu? Prinsip bekerja terletak pada kenyataan bahwa sekitar penis menciptakan ruang vakum, merangsang bekerja saluran darah dan meningkatkan ereksi.

meningkatkan

Sebelum prosedur, zakar pasti akan basah krim (grease), dan kemudian dimasukkan ke dalam silinder. Mengukur tekanan dikawal oleh vakum tekanan. Pam mudah meningkatkan diameter dan panjang penis, dan kesan yang singkat ini, jadi itu yang terbaik untuk menghabiskan sebelum hubungan.

Meningkatkan lelaki kebanggaan urut

Untuk mencapai hasil yang sangat baik dengan urutan yang mudah dan di sini boleh mengambil bagian bahkan rakan kongsi. Kaedah ini adalah mudah dan hampir bebas membeli tidak mempunyai apa-apa, tetapi kelebihan banyak, kerana di samping pembesaran zakar urut mempunyai kesan yang baik pada potensi.

Sebelum urut ahli adalah lebih baik untuk memanaskan menggunakan tuala panas atau sapu tangan. Terima kasih untuk silap mata ini, kesan yang akan meningkatkan jauh, karena kulit akan meregangkan lebih baik dan aliran darah akan meningkat dalam dua kali.

Kaedah urutan beberapa, dan beberapa latihan boleh dilakukan dalam keadaan santai, orang lain hanya semasa ereksi. Rangkaian telah banyak berguna klip yang akan memberitahu anda secara detail tentang setiap teknik, yang akan memudahkan tugas.

Pilihan yang paling mudah urutan tidak sangat berbeda dari mengurut kembali atau tangan, karena dia adalah untuk seli memerah dan GOSOK penis. Anda boleh menggunakan dua tangan dan roll antara tapak tangan anda. Sedikit kesemutan sensasi tidak akan diperlukan, itu harus diingat bahwa manipulasi kepala tidak disarankan.

Latihan untuk meningkatkan kelelakian – bagaimana untuk melakukannya

Latihan yang mempromosikan pertumbuhan dan peningkatan dalam diameter penis banyak. Yang paling sederhana adalah yang sama untuk teknik Timur "memerah susu", walaupun sedikit berbeda. Setelah hangat-up (dengan tuala panas atau mandi) anda boleh bergerak untuk manipulasi. Istilah ini diambil di satu tangan dan jari-jari di langit, kepala ke depan, setelah lima detik, perlahan-lahan naik ke atas dan masih wujud dalam posisi itu pada masa yang sama. Kitaran pilihan untuk mengulangi 25-30 kali.

Dalam kes separa rangsangan zakar boleh dilakukan duduk latihan yang akan membantu anda mencapai bukan hanya pertumbuhan panjang, tetapi juga penting menebal. Teruja penis dilukis di arah imam, dan kemudian perlahan-lahan jongkok. Latihan boleh berulang-ulang apa-apa bilangan kali per hari. Hasilnya adalah ketara bulan depan.

Latihan untuk meningkatkan anda dapat menghidupkan dan gerakan tari, terutama jika anda melakukannya untuk musik. Satu-satunya persyaratan adalah bahwa penis mesti berada di dalam sepenuhnya teruja. Tersebar luas kaki, untuk menghasilkan pergerakan ahli atas dan ke bawah, dalam lingkaran dan di arah yang berbeda. Selangkangan harus menegaskan.

Bagaimana untuk mencapai maksimum panjang ahli.

Walaupun telah terbukti efektif dan kecekapan obat tradisional, di laki-peningkatan ia adalah benar-benar tak berdaya. Jika kau setel ke penis pembesaran metode tradisional, ia adalah perlu untuk menyediakan bagi yang tidak menyenangkan – stretch mark dan bahkan terluka. Cara yang paling umum untuk mencapai keputusan, seperti yang disarankan oleh doktor sihir untuk resort untuk menggunakan beban berat. Kita tidak boleh lupa bahawa dia juga yang paling berbahaya, karena ia berakhir eksperimen ini hanya terluka, tapi tidak dibesarkan penis.

Pilihan lain untuk mencapai dikehendaki – minum teh khas dan campuran, resep yang menyenangkan untuk sejumlah kemas untuk meletakkan herba. Di sini juga adalah lebih baik untuk tidak menjadi naif – lakukan, jika anda mempunyai pilihan untuk mempengaruhi ahli, seseorang akan pergi ke ahli bedah atau melakukan latihan, bukannya minuman herbal teh?

cara untuk meningkatkan zakar

Sebelum membuat penis yang lebih besar di rumah, harus berpikir tentang hal ini benar-benar dan itu perlu? Ada banyak peluang untuk menyampaikan pasangan senang dan untuk menjadi seksual gergasi dan tanpa latihan, dan itu adalah lebih baik untuk membimbing yang bekerja untuk meningkatkan teknik. Lebih banyak tentang menambah kejantananmu anda boleh mencari di forum tentang rakyat, dan jika anda ingin meninggalkan anda komen atau berkongsi pengalaman.