Zakar pembesaran oleh pembedahan

Pada masa kini hampir setiap orang di mana-mana cara yang tidak berpuas hati dengan ukuran penis-nya. Ia adalah menarik yang paling sering meningkatkan ahli ingin orang-orang wakil seks lebih kuat, yang cukup mengesankan saiz (dari 13 hingga 17 cm). Yang paling populer di kalangan semua jenis intim pembedahan kosmetik yang pembedahan untuk memanjangkan dan menebal kelelakian.

pembedahan untuk meningkatkan ahli

Memanjangkan zakar

Untuk meningkatkan panjang penis, teknik berikut adalah digunakan. Pertama sekali, doktor mesti menyeberangi ligamen yang menyokong badan, dan kemudian menyelesaikannya dalam posisi baru. Itu dibebaskan kira-kira 3-4 cm tersembunyi di bawah rambut kemaluan dan tempoh lelaki bagian dari penis.

Selepas pembedahan, wakil lebih kuat seks perlu setiap hari memakai extender, mulai dari 2 jam di hari-hari pertama, dan kemudian secara beransur-ansur meningkatkan masa yang memakai sehingga 6-8 jam setiap hari. Dalam orang-orang ini tidak harus menjadi sensasi yang menyakitkan. Di samping itu, kau harus memastikan bahawa kulup zakar tidak jatuh di bawah tali dari peranti. Jika hak untuk menggunakan extender dalam organ reproduksi akan ada perasaan regangan.

Dengan bantuan extender panjang meningkat secara beransur-ansur sepanjang tempoh memakai, kira-kira 5 mm dalam 10 hari. Di mana-mana tidak terburu-buru, karena ia boleh menyebabkan kesan negatif yang serius. Keputusan akhir dari pembedahan Anda akan melihat hanya setelah enam bulan, tetapi ia akan berlangsung seumur hidup.

Operasi memanjangkan zakar hanya berlangsung selama 30-40 minit. Dengan prosedur ini mudah mudah untuk menghadapi yang berpengalaman bedah plastik. Untuk mengawal hasil operasi yang digunakan endoskopi peralatan, yang menggambarkan pembuluh darah dan saraf.

Lelaki itu memerlukan satu lagi hari untuk berbelanja di rumah sakit, setelah yang dia mungkin pulang ke rumah. 10-12 hari akan kembali ke klinik untuk membuang jahitan. Tetapi jika anda menggunakan jahitan diserap bahan, anda dapat melewatkan langkah ini. Jangan lupa itu ketika seluruh pemulihan tempoh perlu untuk menolak hubungan seksual.

Kemungkinan memanjangkan zakar melalui pembedahan disebabkan oleh kemampuan tisu untuk meregangkan. Ini berarti bahwa sel-sel lebih cepat mulai untuk berbagi dalam buatan aplikasi kekuatan regangan, kerana yang ada peningkatan besar-besaran dan jumlah, dan menghalang kembali panjang organ reproduksi ke asal nilai. Kaedah ini semakin panjang tidak mempengaruhi fisiologi ahli, kualiti dan sudut ereksi, fungsi tertentu. Selain itu, pada tahap yang sama disimpan, dan komponen emosi badan.

Menebal zakar

zakar pembesaran oleh pembedahan

Kejayaan operasi plastik intim lelaki kemaluan tergantung pada pengalaman dan kemahiran bedah. Jika dilakukan dengan betul, kesan plastik akan bertahan selama bertahun-tahun, jika tidak kesan menebal reda selepas enam bulan dan akan pergi ke klinik. Operasi berlangsung lama, orang akan mempunyai untuk berbelanja di rumah sakit hanya satu hari. Selepas plastik untuk 5 minggu telah benar-benar dikecualikan apa-apa hubungan seksual.

Teknik untuk menebal zakar yang di bawah kulit jenis bahan khas. Ia boleh menjadi pengisi sintetik, gel, atau lemak sendiri. Kelemahan utama kaedah ini akan dikenali secara beransur-ansur penyerapan bahan dan pergerakan di organ tubuh. Itu adalah lebih baik untuk memberi keutamaan kepada salah satu daripada tiga kaedah berikut.

Pengisi di kaedah yang pertama adalah yang digunakan untuk flap, yang menarik diri dari rectus abdominis vaskular gagang. Ia perlu di bawah kulit ahli untuk mengelilingi badan gua. Sebagai hasilnya Anda mendapatkan hasil dijamin darah.

Teknik yang kedua adalah untuk menggunakan matrix — bahan buatan kondusif untuk pecutan dibagi sel-sel di kavernosum. Ia adalah diperkenalkan ke organ tisu, itu meningkatkan jumlah dan diameter penis.

Ketiga kaedah itu melibatkan pengenalan ke kulit pengisi (pengisi) melalui suntikan. Manipulasi itu mengambil masa kira-kira setengah jam. Ia dilakukan dengan anestesi lokal. Pemulihan tempoh yang singkat, lelaki itu sudah beberapa hari boleh kembali ke kehidupan seksual yang normal. Bagaimanapun, kesan suntikan tidak tahan lama, selepas enam bulan akan perlu mengulangi prosedur.

Komplikasi operasi pada zakar

Yang paling kerap awal (beberapa minggu pertama setelah prosedur) komplikasi selepas pembedahan termasuk: pendarahan, sakit ketika ereksi, luka jangkitan, berpanjangan bengkak penis, sementara atau tetap pengurangan kepekaan zakar kepala. Lewat komplikasi operasi seperti: memendekkan penis, mengubah sudut ereksi (karena persimpangan menyokong ligamen, ahli dalam ereksi, melihat ke atas dan ke depan atau ke bawah), gangguan penis, atau penyerapan kematian (kebekuan) disuntik di bawah kulit penis tisu, ketidakstabilan ahli dan "kegagalan" dalam hubungan, dan mengurangkan kepekaan zakar kelenjar, kelengkungan dan ubah bentuk. Ia harus berkata lebih dari 50% kes hasil operasi yang tidak memenuhi jangkaan pesakit.

pembesaran zakar

Zakar pembesaran melalui pembedahan adalah untuk menyelamatkan orang-orang dari kompleks banyak, meningkatkan keyakinan mereka dan membuat kehidupan seksual lebih berwarna-warni. Prosedur itu tidak berlangsung lama, tetapi walaupun ini, dianggap secara teknis kompleks dan mesti dilakukan secara eksklusif oleh ahli bedah di rumah sakit persekitaran dan dengan peralatan yang tepat.