Boleh aku meningkatkan ahli?

Menurut ramai sexologists, penis yang besar tidak dapat menyelesaikan semua masalah dalam kehidupan intim. Setelah semua, ada yang panjang dan tebal zakar tidak semua yang anda perlu laki-laki. Dia juga perlu untuk mengambil kira pilihan rakan kongsi, untuk dengar pendapat dan untuk mengikuti apa yang dia merasakan dalam proses seks. Bagaimanapun, walaupun ini, banyak wakil lebih kuat seks masih dianggap tidak cukup panjang lingga, sumber dari semua masalah dalam hubungan dengan wanita dan oleh itu sentiasa mencari cara untuk meningkatkan ia.

bagaimana untuk meningkatkan ahli

Dalam hal ini, mereka agak pertanyaan yang adil, dan ada yang berkesan meningkatkan penis dan mengubah apa yang diberikan oleh alam semula jadi, adalah mustahil. Jawapan ia mengambil saintis Institut penelitian Poland, yang, bersama-sama dengan wakil Medis Institut Rusia menjalankan beberapa makmal dan klinis eksperimen dengan lebih daripada dua ribu orang.

Kajian cara untuk meningkatkan penis dan mereka sebenar keberkesanannya

Ada tiga cara utama untuk tumbuh penis:

  • persediaan khas;
  • pembedahan;
  • kaedah perkakasan.

Pembesaran zakar perubatan yang dianggap paling popular, seperti ingin pergi di bawah pisau bedah atau menghabiskan wang yang pada zakar pam dan peralatan lain yang tidak terlalu banyak. Karena permintaan yang tinggi untuk "meningkatkan" ubat-ubatan, saintis Institut penelitian Poland diuji keberkesanannya di tempat pertama.

Adalah mungkin untuk meningkatkan dick narkoba?

Sekarang untuk mencari alat yang dapat meningkatkan penis, tidak keras seperti beberapa tahun yang lalu. Internet adalah benar-benar sampah dengan iklan yang berbeza, di mana seorang pria yang ditawarkan gel, krim, semburan atau pil yang membantu, menurut pengilang, tambah beberapa inci tambahan untuk badan seksual hanya dalam 2-3 minggu. Mereka yang murah dan tersedia untuk apa-orang yang berkepentingan, jadi mereka permintaan bagi mereka adalah lebih tinggi daripada kaedah lain. Bagaimanapun, di berlatih, untuk mencapai hasil yang positif bisa unit.

Alasan mengapa ubat untuk pembesaran zakar tidak membantu semua orang, menjadi aktif dalam kegiatan penipu. Mereka tetap bekalan pasaran dengan palsu, yang tidak hanya menyelesaikan masalah pendek penis, tetapi juga kadang-kadang berbahaya untuk kesihatan, yang menyebabkan reaksi alergi, dermatitis, radang kulit di kawasan intim dan sebagainya.

Juga peluang yang positif kesan ubat mengurangkan:

  • kegagalan untuk mengikuti arahan;
  • tidak wajar penyimpanan;
  • perubahan dalam dosis yang lebih rendah sisi;
  • awal pemberhentian dalam perjalanan menggunakan dadah;
  • mengabaikan nasihat dokter;
  • gabungan satu dadah dengan yang lain sama, yang menyebabkan reaksi kimia bahan dalam komposisi kedua-dua dana, menyebabkan kehilangan harta mereka.

Kajian menjadi terkenal yang zakar pembesaran dengan ubat bukan mitos, tetapi anda perlu mencari panjang untuk sebuah produk asal, dan tegas mengikuti arahan beliau yang tidak selalu mungkin disebabkan oleh aktif gaya hidup manusia moden. Setiap penyimpangan dari garis panduan atau perubahan dalam skim menggunakan alat akan mengurangkan keseluruhan proses bangunan zakar untuk nol.

Ciri-ciri pembedahan

Untuk mencari tahu bagaimana yang baik pembedahan dibandingkan dengan dadah teknik, siapa yang tidak perlu bahkan menjalankan siasatan khas. Hanya untuk belajar bagaimana operasi dan semua isu-isu lain akan hilang dengan sendirinya.

Pembedahan pembesaran penis berlaku di bawah skim berikut:

  1. Pada penis kecil pemotongan (kira-kira 2-3 cm);
  2. Selanjutnya, ia memperkenalkan silikon implan;
  3. Tiruan elemen terbentang penis dan meningkatkan ia diameter.
kaedah pembesaran zakar

Kelebihan kaedah ini banyak:

  • Hasilnya adalah segera. Zakar ahli meningkat dalam operasi, dan menunggu dan mempunyai apa-apa,
  • Minimum kontra;
  • Tiada kesan sampingan. Satu-satunya hal yang bisa menghadapi pasien, ini radang atau nanah yang parut. Ini berlaku kerana kemasukan jangkitan luka melalui kesalahan staf medis;
  • Ketahanan bentuk yang ahli untuk masa yang lama;
  • Tempoh yang singkat penyembuhan luka-luka pembedahan;
  • Besar bekas luka atau sangat kelihatan bekas luka di tempat implan tidak.

Di samping itu, kesempatan pembedahan memanjangkan ahli adalah hakikat bahawa manusia itu sendiri boleh memilih ukuran penis. Dengan bantuan prostetik benar-benar meningkatkan anda ahli sehingga 7 inci.

Kelemahan prostetik

Walaupun daftar ciri-ciri positif, operasi untuk memanjangkan lingga mempunyai beberapa keburukan, yaitu:

  • bahan silikon adalah rapuh dan keras seks boleh rosak, jadi dengan-nya "terhormat" harus pergi berhati-hati;
  • implan adalah cacat dan dalam 5-6 tahun ia akan perlu untuk diganti dan ia akan kos yang sama sebagai operasi pertama;
  • pembedahan pembesaran zakar tidak tanpa kontra kongenital atau memperoleh kelengkungan penis, kerapuhan pembuluh darah, penyakit kelamin, polip di saluran khas.

Mitos tentang zakar palsu

Wakil dari klinik di mana pembedahan dengan prostesis, memberitahu anda tentang operasi hanya dalam cara yang positif. Mereka memberi jaminan potensi mereka pelanggan yang prosedur yang selamat, membantu orang untuk meninggalkan rasa malu dan untuk memperoleh yang besar penis tanpa apa-apa masalah. Malah, semuanya kelihatan berbeda.

Berikut adalah senarai mitos tentang pembedahan kapasiti lingga, yang telah dapat untuk memusnahkan pakar dalam perjalanan belajar:

  • Efek dari operasi boleh balik. Ini adalah fiksi. Selepas implantasi implan adalah peregangan semua tisu dan ketika ia pulih, ahli menyerupai sebuah balon yang telah terpesona. Tentu saja, selama waktu gua badan akan mengambil bentuk asalnya dan kulit akan diperketatkan, tapi itu akan harus menunggu masa yang lama;
  • Prosedur ini tidak menyakitkan. Ini juga benar. Kenyataannya adalah bahwa dalam proses pembedahan, man bawah bius, menusuk sedikit di dasar penis atau pada zakar. Tetapi selepas pulih dari bius, pasien akan merasa sakit yang teruk di pangkal paha, yang akan mengeluarkan hanya kuat obat penghilang rasa sakit;
  • Implan akar dalam 98% kes. Dalam prakteknya, ini adalah nilai-nilai yang lebih rendah. Hampir 27-33% lelaki adalah penolakan prostesis. Ini adalah disebabkan oleh biologi ketidakserasian tisu hidup dan bahan buatan;
  • Setelah operasi lelaki itu tidak akan menghadapi apa-apa masalah. Malangnya, selepas pembedahan, wakil seks lebih kuat akan mulai mengalami beberapa kesulitan. Hal pertama untuk mengatakan bahwa anggota akan sentiasa di sebuah negeri yang kecil, dan ini akan menyebabkan masalah di rumah. Juga silikon implan campur tangan semasa ultrasound pelvis, kadang-kadang beralih dan kencing sukar.
pembesaran zakar kaedah

Bagaimanapun, tidak untuk mengatakan saintis pembedahan pembesaran zakar dianggap teknik paling berkesan, yang memungkinkan untuk mencapai matlamat dihargai dengan mudah. Oleh itu, jika anda tidak mengambil kira beberapa butiran, implantasi implan adalah pilihan yang tepat, dapat benar-benar memanjangkan penis dalam masa yang singkat.

Perkakasan kapasiti penis: mitos atau kenyataan?

Di kedai-kedai seks dan menyimpan peralatan medis dijual banyak alat-alat untuk peregangan lingga di rumah. Mereka dibagi dalam dua kategori:

  • extender;
  • pam vakum.

Extender mewakili struktur yang terdiri dari teras elemen kunci dan dua tandu. Mereka menolak pengikat dalam arah yang berlawanan dari tulang kemaluan, memaksa batang zakar perlahan-lahan terbentang di panjang.

Vakum pam dalam kontras ke extender bekerja dengan sempurna jika tidak. Mereka terdiri dari mentol yang sesuai ke atas penis, hos untuk pam dan udara blower. Dalam model maju, peranti ditambah dengan elektronik panel kontrol yang menyebabkan tekanan mereka sendiri. Beberapa alat-alat dilengkapi dengan muncung dalam bentuk vagina. Dalam kes ini, pam boleh digunakan untuk zakar pembesaran dan Masturbasi, tetapi model-model ini terlalu mahal bagi banyak.

Kedua-dua peranti direka dengan satu matlamat – untuk meregangkan penisnya. Bagaimanapun, dalam hal meningkatkan peranti penis berlaku hanya panjang. Penis adalah menjangkau, tetapi ia menjadi halus yang tidak semua orang akan suka. Oleh itu, doktor menyarankan untuk membelinya vakum, sejak tekanan yang dihasilkan dalam proses mengepam udara dari pam menyebabkan struktur zakar tidak hanya untuk memanjangkan, tetapi juga untuk mengembangkan dalam jumlah.

Bagaimana anda boleh meningkatkan ahli perkakasan cara

Jika anda membandingkan perkakasan kaedah dengan ubat atau pembedahan, maka ia pasti lebih baik daripada yang pertama rendah untuk yang kedua. Apabila anda menggunakan extender muktamad hasilnya adalah 3-4 cm, dan pam vakum ahli meliputi 5 6 cm (bergantung pada berapa sering dan berapa lama untuk memohon).

Bagaimanapun, ia bernilai mengingat itu pilihan ini terlalu trauma. Dalam proses regangan lingga, orang akan menghadapi apa-apa kesan sampingan sebagai:

  • sakit di pangkal paha;
  • memar pada kulit penis;
  • sensasi yang tidak menyenangkan ketika menyentuh ahli;
  • kesukaran air kecil;
  • semasa hubungan seksual.

Selain itu, anggota mungkin akan menjadi pelakon biru dan bisa membengkak. Tapi jangan khawatir, semua ini tidak menyenangkan fenomena yang akan diadakan bebas. Dalam sedikit, anda boleh menggunakan ubat untuk pulihkan kulit dan bengkak.

Kelebihan perkakasan kaedah

Membeli extender atau vakum pam adalah sesuai untuk orang-orang yang tidak bersedia untuk pembedahan dan kecewa dalam penggunaan dana untuk meningkatkan penis. Alat-alat ini yang dijamin untuk memanjangkan lingga beberapa kelebihan:

  • Harga berpatutan. Sekarang anda tidak perlu sentiasa menghabiskan wang yang pada pembelian wangi-wangian, pil atau semburan. Pernah membeli sebuah vakum pam atau sebuah extender akan memberikan seumur hidup pemiliknya;
  • Hasilnya adalah ketara serta-merta;
  • Ia terinfeksi, sebaliknya untuk pembedahan;
  • Tanpa nama lengkap. Apabila membeli peralatan nama pelanggan akan tersembunyi dan tak ada yang akan tahu tentang hal ini;
  • Ia adalah dibenarkan untuk menggabungkan perkakasan teknik dengan cara lain meningkatkan penis;
  • Penggunaan yang vakum pam atau extender mempunyai kesan positif pada potensi;
  • Tiada kontra (selain kongenital atau memperoleh kelengkungan zakar).

Apakah ada yang lain yang efisien cara pembesaran zakar

Pada lelaki forum anda boleh memenuhi pengguna yang memberitahu apa yang ahli ia adalah mungkin untuk meningkatkan bantuan perubatan rakyat, manual teknik dan latihan bertujuan untuk mengukuhkan gua tisu dan peningkatan dalam jumlah.

Sebenarnya, semua ini kaedah yang sama ada tidak memberi tidak ada hasil atau kesan begitu kecil bahwa ia hanya bisa dilihat dengan hati-hati ukuran penis dengan pemerintah.

Perubatan ia tidak tetap mana-mana fakta meningkatkan zakar dengan menggunakan cara ini. Semua maklumat tentang herbal teh, buatan krim atau urut dapat tumbuh penis anda – tidak lebih daripada fiksi.

pembesaran zakar

Jadi doktor sarankan untuk tidak melakukan percobaan dengan pelbagai meragukan cara dan tegas pada rayuan kepada pakar bedah atau pengambilalihan extender, pam atau "meningkatkan" ubat-ubatan. Satu-satunya cara untuk benar-benar tambah beberapa inci ke badan seksual dan tidak berbahaya untuk kesehatan.