Bagaimana untuk meningkatkan penis?

Cara untuk meningkatkan zakar – salah satu yang paling popular kumpulan barang-barang di kedai-kedai seks. Bagaimanapun, hampir semua lelaki dan perempuan mereka rakan-rakan menyedari itu, ia tidak meningkatkan penis, kepenuhan pengalaman seksual yang tidak terlibat dalam apa-apa cara. Bagaimanapun, kita oleh alam semula jadi cenderung untuk bersaing dan menghadapi mati daripada apa-apa, dan stereotip yang kemaluan saiz yang menarik, ia adalah lambang kejantanan dan kesuburan tetap teguh dalam minda bawah sedar.

bagaimana untuk meningkatkan ahli

Bagaimana untuk meningkatkan penis dengan latihan?

Di kedai-kedai seks yang anda boleh mencari Cd dengan penulis metode latihan yang menunjukkan anda bagaimana untuk meningkatkan penis dalam seminggu latihan. Bagaimanapun, sebenarnya, ada sesuatu yang baru teknik bagaimana untuk meningkatkan penis, tidak menjalankan.

Semua latihan untuk membesarkan penis berdasarkan teknik menangkap dan regangan dari penis. Untuk membesarkan penis, penis berfungsi untuk clasp ketat di pangkalan dengan ibu jari anda dan jari telunjuk (seperti tanda OK), untuk menarik kepala, dan menggerakkan tangan dari pangkalan ke kepala penis. Ini adalah latihan yang mudah untuk membesarkan zakar digalakkan untuk mengulangi beberapa lusin kali setiap hari.

Dengan keyakinan penulis teknik dalam latihan ini, ia berhenti pesan antara kapal dan gua dan lembut badan penis, dan gerakan tangan, darah bergegas ke kepala penis, regangan ereksi tisu, menyebabkan untuk meningkatkan penis. Pada jaminan penulis, selama enam bulan, seperti latihan bisa meningkatkan penis untuk 5-7 melihat kaedah Ini pembesaran zakar aman, tetapi, malangnya, benar-benar berkesan. Pertama, untuk benar-benar picit badan gua, anda perlu memberi tekanan jauh melebihi ambang nyeri, dan badan gua, tapi seperti organ-organ tidak dapat meningkat dalam ukuran setelah pertumbuhan. (Pengecualian: kulit dan otot-otot!) Oleh itu, usaha untuk meningkatkan penis dengan latihan fisik adalah serupa dengan keinginan dewasa untuk berkembang, tergantung di bar dengan berat pada kakinya.

Bagaimana untuk meningkatkan penis dengan cincin?

Pelbagai teknik untuk meningkatkan penis dengan latihan menjadi istimewa cincin iri adalah fleksibel muncung mengganggu dasar penis. Biasanya mereka digunakan untuk meningkatkan tempoh ereksi, tetapi ada peminat dan menggunakan cincin untuk membesarkan penis. Ia bernilai mengingat bahawa semasa ereksi normal peningkatan tekanan darah dalam gua badan-badan, tetapi ia tidak berkembang dalam mereka. Menggunakan cincin boleh membawa untuk berubah proses pada zakar dan vaskular trombosis, yang penuh dengan masalah kesehatan yang lebih serius daripada ini beberapa inci.

Bagaimana untuk meningkatkan penis dengan menggunakan vacuum urut?

Agak biasa dan kaedah meningkatkan penis dengan menggunakan vacuum urut. Prinsip yang sama: aliran darah tertentu mayat, yang menyebabkan mereka untuk meregangkan. Andrologists dalam beberapa kes, disfungsi ereksi menyarankan menggunakan vacuum pemijat untuk meningkatkan aliran darah untuk alat kelamin, tetapi zakar peranti ini adalah sia-sia.

penis pembesaran.

Selain itu, dengan berat yang berlebihan menggunakan vacuum urut mungkin ada retak pada kelenjar yang sembuh dengan sangat sukar. Apabila betul ditetapkan tahap tekanan dan mungkin pecah pembuluh darah – dalam kes ini, bukan saiz iri meningkatkan penis, hanya akan menukar... warna biru (kerana pendarahan).

Bagaimana untuk meningkatkan penis menggunakan extender?

Yang paling dipasarkan dan berkesan antara alat-alat untuk zakar pembesaran adalah extender. Alat yang dipakai pada zakar dan membuat dia tetap daya tegangan. Pakai alat setiap hari dari jam 9 pagi. Selepas beberapa bulan, produser janji memanjangkan zakar 3-4 cm dan peningkatan dalam jumlah 1 cm Seperti yang dinyatakan oleh penjual ini "keajaiban teknologi" untuk memakai extender untuk meningkatkan penis disarankan dan doktor bereputasi-andrologists. Bagaimanapun, lupa untuk menyebutkan bahwa mereka menyarankan untuk menggunakan selepas pembedahan untuk meningkatkan ahli ketika memotong ligamen di mana penis "tergantung" untuk menyulam tendon di wilayah kemaluan (secara kebetulan, operasi ini di mana di luar ekstrak tersembunyi di bahagian badan zakar mungkin hanya berkesan kaedah pembesaran zakar). Memakai extender dalam tempoh selepas pembedahan perlu untuk memastikan bahawa ligamen telah tumbuh bersama-sama dengan cara yang betul.Tentu saja, tendon cenderung untuk meregangkan bawah beban, dan lama memakai extender akan menyebabkan peningkatan sedikit penis panjang. Satu-satunya masalah adalah, aku telah robek dari alam sentimeter kesulitan tetap memakai peranti, regangan penis?

Bagaimana untuk membesarkan penis dengan pil salep?

Akhirnya, salah satu yang paling radikal pilihan untuk meningkatkan penis tempatan ubat atau tablet dengan kandungan yang tinggi hormon steroid. Ia adalah jelas itu karena obat bahaya yang tidak terkawal menggunakan hormon steroid adalah dilarang dan kau hanya bisa membeli mereka melalui belanja online. Bagaimanapun, orang-orang yang mencari, apa yang boleh datang, membesarkan zakar tidak takut ini "tidak masuk akal" sebagai perut, kemurungan dan psikosis, kemandulan, prostat adenoma dan tumor ganas yang berkaitan dengan penyalahgunaan obat steroid.Penjual dadah untuk meningkatkan zakar tuntutan yang ubat-ubatan yang, berdasarkan testosteron dokter untuk merawat mikro-penis – menghentikan pembangunan penis dalam baligh kerana kekurangan hormon lelaki seks. Bagaimanapun, mereka memalukan lupa bahwa di samping tahap hormon, meningkatkan ukuran mereka zakar dipengaruhi oleh gen. Jadi, jika anak-anak ukuran penis dalam lelaki dewasa yang disebabkan oleh kekurangan hormon puber, suntikan hormon boleh membantu untuk menyelesaikan masalah ini.

penis besar

Jika zakar telah normal, secara genetik berketentuan panjang, maka tidak ada hormon tidak akan membuatnya tumbuh lagi yang ditetapkan oleh alam semula jadi saiz. Dalam satu perkataan – ia tidak mengatakan, dan penis di bagasi untuk menjadikan ia tidak akan bekerja! Bagaimanapun, di kasus yang ekstrem, anda bisa membesarkan zakar melalui pembedahan.