Meningkatkan ahli tanpa pembedahan

Menurut statistik, lebih dari 80 % dari orang-orang yang tidak berpuas hati dengan ukuran penis anda. Iklan Internet dan moden majalah berkilat menggalakkan pembangunan kompleks. Ini memberi kesan buruk kepada tidak hanya kehidupan seksual, tetapi juga pada harga diri, hubungan keluarga dan kerjaya pembangunan. Psikologi manusia hampir tidak berubah, berbeza dengan ukuran penis. Meningkatkan ahli tanpa pembedahan adalah perkara yang sebenar.

Cara yang mana bantuan untuk mengatasi masalah ini?

meningkatkan ahli tanpa pembedahan

Di laman khusus dan forum yang anda boleh mencari banyak maklumat tentang cara yang berbeza mengubah ukuran penis. Terutamanya digunakan bukan pembedahan kaedah

  • tergantung barang-barang;
  • penggunaan extender;
  • teknik pijat;
  • perangsang dan tip;
  • khas wangi-wangian, gel dan krim.

Mengubah ukuran penis — proses ini agak susah payah dan memakan masa. Untuk mencapai hasil yang positif, anda harus memilih yang paling cara yang sesuai dan membaca semua butiran.

Manipulasi oleh regangan dan menarik melalui tali pinggang, pam vakum, pelbagai beban yang boleh membawa perubahan tak terduga, yang berpotensi menodai penis. Amat berbahaya seperti teknik untuk orang-orang tua — apabila tisu kerosakan kekal kehilangan bentuk mereka dan penampilan biasa. Ia adalah lebih baik untuk menggunakan ubat semula jadi itu akan membantu untuk menghilangkan masalah dan tidak membahayakan kesehatan.

Ubat untuk zakar pembesaran tanpa pembedahan

Internet adalah sekarang bebas menjual pil, meningkatkan kesihatan seksual, meningkatkan ereksi dan ukuran alat kelamin. Dasar persiapan mengandungi proprietari kompleks herba, semua dikenali untuk penyembuhan. Komponen, ketika bercampur, membuat sistem yang berkesan, yang membantu dengan cepat mencapai hasil yang dikehendaki.

Pil dengan komposisi asli bekerja dengan cepat, tidak punya sampingan kesan-kesan dan kejutan yang tidak menyenangkan. Campuran herba bekerja dari dalam ke luar, semakin meningkat dalam ukuran ereksi tisu zakar teruja. Asli aliran darah tertentu badan-badan memungkinkan mereka untuk mengisi lebih sepenuhnya, menyebabkan peningkatan ereksi.

Gel dan krim yang menambah ahli

Antara pelbagai cara yang meningkatkan alat kelamin laki-laki, yang paling popular dan tersedia untuk menggunakan termasuk gel, krim dan salep. Mereka menyelesaikan masalah tanpa rasa sakit, hanya dengan bantuan bahan-bahan aktif. Pembedahan dan menggunakan berbahaya struktur yang akan diperlukan.

Untuk membeli dana yang aktif diiklankan, di farmasi atau kedai online pengeluar rasmi. Dalam rangka untuk menghindari penipuan, ia adalah baik untuk memahami bagaimana tertentu krim. Juga tidak akan mencegah pemahaman yang jelas syarikat-syarikat ditubuhkan di kawasan ini.

penis pembesaran.

Untuk perintah ubat untuk zakar pertumbuhan yang harus di hadapan tanda berikut:

  • masalah dengan tempoh hubungan seksual yang disebabkan oleh ejakulasi dini;
  • disfungsi seksual dengan ringan ereksi;
  • kehadiran proses radang pada kulit;
  • tidak memuaskan ukuran penis;
  • kerap kerosakan kepada kulup;
  • tahap rendah kepekaan.

Untuk membesarkan zakar tanpa pembedahan dengan menggunakan apa-apa gel. Penting, menggunakan tetap dalam kombinasi dengan agen lain dalam tindakan seperti itu.

Bagaimana krim dan gel yang meningkatkan ukuran seorang ahli?

Ulasan yang positif di laman web pelbagai dan forum Internet, berbicara tentang apa alat-alat yang benar-benar berkesan. Hal yang utama — untuk memilih yang paling sesuai komposisi.

  1. Enzim. Tindakan bahan aktif bertujuan untuk pertumbuhan organ reproduksi panjang dan lebar.
  2. Glycyrrhiza glabra. Yang agak biasa bahan mempunyai kesan pemulihan, memperbaiki nafsu dan memberikan nada untuk zakar.
  3. Thistle. Seluruh tanaman berisi bahan yang aktif merangsang pengeluaran testosteron dalam badan lelaki.
  4. Ekstrak gembala. Membuka kulit liang untuk penyerapan yang lebih baik vitamin dan mineral, termasuk yang besar beberapa ubat untuk zakar pembesaran.
  5. Itu phytosterols. Merangsang rembesan kelenjar, meningkatkan aktiviti sperma. Baik pencegahan penyakit yang berkaitan dengan lelaki sistem reproduksi.
  6. Goldenrod itu. Herba menghalang radang, yang sangat penting untuk fungsi yg.

Pakar mengesyorkan untuk memilih untuk pertumbuhan penis gel dan krim, yang berdasarkan termasuk maksimum selamat komponen. Hanya seperti komposisi cepat boleh membawa untuk hasil yang diharapkan.

Arahan untuk menggunakan salep bermakna

Penyebab biasa ketidakcekapan produk adalah salah kaedah permohonan. Menggunakan gel khas, harus mengikuti peraturan Umum (video dengan terperinci arahan boleh didapati di Internet):

  • sebelum prosedur, daerah kelamin harus dibersihkan dengan sabun dan air dan lap kulit harus kering;
  • krim harus mengambil sedikit, hanya cukup untuk mengisar seluruh panjang zakar;
  • produk ini digunakan untuk ahli dengan lembut urut pergerakan, sehingga lengkap urutan penyerapan gel (biasanya ia mengambil 3-5 min).
penis besar

Apabila Overdrive harus menghentikan proses dan terus kemudian. Salep atau krim untuk pertumbuhan penis adalah disarankan untuk memohon dengan jelas jangka masa — dua kali sehari, pagi dan sebelum tidur. Melanggar jadual hasilnya mungkin masa yang lama untuk nyata. Rata-rata rawatan adalah 3-4 bulan, bergantung pada individu organisma dan awal sebesar masalah.

Ia sukar untuk membayangkan yang lebih efektif bukan pembedahan pembesaran zakar daripada menggunakan krim khas, salep dan gel. Mudah terapi di rumah dan telah hampir tidak ada kontra (kecuali bertoleransi individu komponen). Satu lagi kesempatan yang mampu kos rawatan, dibandingkan untuk pembedahan dan cara lain.