Kaedah meningkatkan zakar

Meskipun fakta bahawa sebahagian besar profesional dan wanita itu sendiri menegaskan bahwa ukuran penis laki-laki tidak penting (jika tidak untuk mengambil benar-benar serius penyimpangan dalam kedua-dua arah), jarang seorang laki-laki senang dengan ukuran penis-nya.

Aku ingin mempunyai lebih besar dan lebih tebal, jadi iri, dan wanita terdiri tentang anda seksual petualangan dan eksploitasi di tempat tidur legenda dan lagu-lagu. Jelas tidak masuk akal! Dan dengan kebodohan, seperti yang anda tahu, "tuhan-tuhan mereka sendiri untuk melawan berdaya."

Jadi, kita akan mencoba untuk menjelaskan soalan – adakah ia mungkin untuk meningkatkan lelaki ahli?

Jika jawabannya adalah agak mutlak dan tanpa terlalu banyak detail, jawabannya adalah – Oh, kebahagiaan! positif. Dan jika kau memberikan rincian, kaedah untuk meningkatkan ahli dibahagikan dua kumpulan – pembedahan dan bukan pembedahan (fizikal dan farmaseutikal).

Kaedah pembedahan

bagaimana untuk meningkatkan ahli

Zakar pembesaran oleh pembedahan mungkin dengan matlamat memanjangkan dan menebal. Operasi memanjangkan zakar berlaku dengan tidak ada kecederaan (tetap lurus atau Y bekas luka berbentuk panjang 3cm) dan untuk memotong ikatan otot yang memegang atas ahli, dengan kedudukan beberapa perubahan, dia mula muncul di pubis yang lebih rendah. Tentu saja, itu dalam ereksi zakar juga akan menjadi sedikit berbeza melintang. Memanjangkan zakar itu operasi mungkin dari empat inci.

Cara paling mudah untuk meningkatkan ketebalan penis adalah untuk pemindahan di bawah kulit lemak pesakit, yang ambil, untuk contoh, di kawasan pinggul. Maka ini lemak (kira-kira 200 ml) suci dan disuntik di bawah kulit. Selepas yang ahli adalah melapisi pembalut khas yang harus dipakai sepanjang minggu.

Dalam operasi itu di bawah kulit penis memperkenalkan melebihi jumlah lemak, kerana kebanyakan daripada tubuhnya difahami dan diproses. Tetapi bahkan setelah satu minggu seragam pembesaran zakar tidak terjadi, ia akan mengambil masa yang lebih lama.

Pembedahan jenis ini harus "karantina" menahan diri dari hubungan seksual untuk tempoh 5-6 minggu. Dalam kasus terburuk efek dari operasi di menebal ahli akan hilang selepas enam bulan, pada yang terbaik – akan kekal selama bertahun-tahun.

Kesuksesan atau kegagalan pembedahan untuk campur tangan bergantung pada pengalaman dan kemahiran bedah.

Prostesis zakar dalam kes yang serius juga diselesaikan dengan operasi, tapi di sini kami tidak akan dipertimbangkan.

Farmaseutikal kaedah

Moden farmaseutikal mempunyai senarai yang agak besar makanan Tambahan dan krim untuk meningkatkan penis oleh darah yang lebih baik bekalan untuk zakar dan badan-badan gua, yang akan memicu dia beberapa pertumbuhan.

Semua dadah itu mempunyai kesan yang kompleks, itu pesakit telah melihat stabil meningkatkan hasrat seksual, dan lebih jelas dan tahan lama ereksi, kuat dan cerah orgasme, termasuk awal (rapid) ejakulasi, hilang gejala prostat, dan penyakit ini tidak menyamar, dan sembuh.

Plus, ia meningkatkan harga diri, itu adalah, kesan ubat-ubatan adalah fisiologi di alam.

Minimum jangka ubat asal tumbuhan – 4 bulan 1-2 tablet dua kali sehari tetapi tidak lebih dari 6.

Bahan alami membenarkan dadah untuk enam bulan untuk meningkatkan oleh suku jumlah dan panjang penisdan juga jauh meningkatkan kualitas dan frekuensi hubungan seks. Kontra (kecuali bertoleransi individu) tidak dikenal pasti.

Kaedah fizikal pembesaran zakar

Kaedah fizikal, termasuk manual manipulasi untuk zakar dalam usaha untuk meningkatkan itu, adalah agak berbeza:

• Extender – perkiraan khas semua masa-bawa disembunyikan, mempunyai seorang ahli jangka panjang tegangan beban, meningkatkan sel dan semakin panjang dan ketebalan penis; dalam kenyataan kaedah ini tidak ada keraguan, sejak mekanisme adalah tepat seperti itu dan dalam melampau menindik di telinga;

• Terapi Manual, urutan zakar – kaedah kuno pembesaran zakar, tidak untuk menjadi bingung dengan Lesbian. Ada beberapa teknik jelqing, mereka semua berdasarkan regangan dan dalam urutan sengit, menyebabkan peningkatan aliran darah ke atas penis dan pertumbuhannya. Memerlukan agak biasa dan memakan masa prosedur;

vakum atau pam pam untuk zakar beroperasi dengan membuat sebuah silinder tertentu penghalusan udara, di mana adalah mungkin untuk mencapai bengkak besar zakar dari aliran darah, yang merangsang pertumbuhan sel-sel dan secara beransur-ansur penyatuan kesan. Anda harus memperingatkan apa yang harus dilakukan dengan peranti ini adalah perlu tanpa fanatik, meningkatkan beban pada ahli secara beransur-ansur;

teknik "penggantung" – agak jarang kaedah pembesaran zakar oleh tergantung melalui kompensasi berpakaian berat tertentu di kepala penis, ini regangan penis dan corpus cavernosum dengan kesan yang sama untuk penggunaan extender, tapi di sini beban yang lebih serius.

Kesimpulannya, ia harus berkata orang-orang yang ingin untuk meningkatkan anda ahli ia adalah yang terbaik untuk mulai dengan farmakologi dan perundingan dengan andrologist. Dan ingat itu .. mungkin masih memiliki nilai, tapi tidak untuk wanita, dan untuk meningkatkan anda peribadi harga diri. Tetapi untuk wanita, yang utama hal – untuk dicintai!