Rakyat untuk cepat laki-laki peningkatan potensi

Dalam terburu-buru sibuk abad ke dua puluh satu di sana sering keadaan bahkan ketika orang-orang muda mempunyai masalah dengan ereksi. Tapi hanya beberapa dari mereka berani untuk pergi ke dokter atau untuk membeli terbukti ubat-ubatan yang peningkatan potensi. Ubat-ubatan yang tidak selalu perlu sejak pada banyak kes yang menyebabkan penurunan ereksi adalah untuk mundur nada keseluruhan badan. Untuk menyelesaikan masalah ini, anda boleh menggunakan ada orang yang mudah resep. Peningkatan potensi ubat kaum adalah solusi terbaik untuk masalah ini. Saya harus mengakui bahwa masalah yang berkaitan dengan potensi, yang ada di semua kali, yang berarti bahwa berabad-abad yang lalu, penyembuh dan orang perubatan tidak efektif rawatan.

Mereka digunakan ratusan resep dan lain-lain berkesan rakyat yang berjaya kembali kejantanan tanpa menggunakan bahan kimia berbahaya. Terdapat beberapa produk asli dan rawatan yang akan membantu untuk mencapai potensi pada lelaki seperti:

  • diet (paling sering ia adalah normal sihat makanan);
  • menggunakan campuran dan merebus (untuk contoh, sekarang bergaya untuk minum teh herba);
  • mandi, sauna, urut.

Sebelum kau mulai merawat disfungsi ereksi dengan menggunakan ubat-ubatan yang, anda perlu untuk memahami apa yang menyebabkan masalah. Ia boleh berlaku kerana:

  1. Penyakit (sebagai contoh, berkaitan dengan jantung sistem atau diabetes).
  2. Masalah psikologi (tekanan, kemurungan, tidak peduli dan keletihan). Dalam kes ini, yang paling berkesan adalah latihan yang meredakan ketegangan dan berehat urutan, yang sebaliknya mandi dan mandi.

Diet

protein

Ia tidak rahasia yang banyak setiap hari produk mempunyai potensi untuk mempunyai kesan positif yang besar pada potensi lelaki. Anda perlu makan normal dan mengambil sihat dan seimbang makanan dan bisa fokus pada produk yang paling penting. Yang paling berguna untuk meningkatkan potensi adalah:

  • Kacang dan daging. Itu adalah makanan yang kaya dalam protein, yang penting bagi manusia, kerana pada mereka mengandungi tenaga untuk membuat kualiti ereksi. Juga, daging mengandungi zing, dan yang, dalam pendapat andrologists, menggalakkan lebih baik pembangunan sperma, meningkatkan kualitas dan meningkatkan kuantiti. Peminat eksotik dan pencinta makanan boleh makan burung atau burung itu akan memberi kesan positif pada meningkatkan fungsi ereksi. Orang-orang yang telah permintaan dan peluang lebih mudah, anda boleh melakukan Turki, daging lembu dan lain-lain daging.
  • Madu adalah ubat yang sangat baik untuk peningkatan potensi, ia boleh digunakan sendirian atau dalam kombinasi dengan bahan-bahan lain. Jika anda memiliki masalah ereksi, bagaimanapun, ia akan menguatkan badan dan akan melaksanakan sebagai pencegahan penyakit.

Resep menggunakan madu

  1. Campurkan dengan kacang yang anda suka (walnut, kacang tanah, jambu monyet, hazelnut). Ambil ini campuran dua sudu selama 30 hari sebelum tidur. Anda juga boleh berkata tanah di blender atau penggiling aprikot, dan ini akan menjadi sangat baik pencegahan penyakit jantung.
  2. Menyediakan resepi berikut: mengambil 0,5 kg kacang, 100 ml lidah jus dan 300 g madu. Ambil ubat ini 30 g setiap hari sebelum makan.
  3. Mash dua bawang putih ke bubur, tambah satu sudu madu dan mengambil ini campuran setengah sudu dua kali sehari.
  4. Mengambil di bahagian dari 1:1 ginger, potong, masukkan madu dan mengambil satu sudu 3 kali sehari.
  5. Mengambil setengah liter anggur merah kering, 200 g apa-apa sayang, 100 g parsley benih dan psyllium sekam 50 g jus lidah. Biarkan campuran diterapkan. Makan satu sudu sebelum makan.
  6. Tambah madu ke carrot dalam 1:1 nisbah dan minum bila-bila masa daripada hari apabila anda ingin.

Produk lain

  1. Bawang putih. Boleh dimakan mentah, makan 3 bunga setiap hari. Alat ini akan sangat cepat mempengaruhi peningkatan potensi.
  2. Mana-mana kacang mengandung banyak vitamin E dan arginine, penting untuk yang baik ereksi. Yang paling berguna saya pikir walnut, ia mengandungi vitamin dan lemak omega-3. Untuk mendapatkan manfaat maksimum, makan 10-15 keping sehari.
  3. Telur-telur. Ini produk mempunyai banyak vitamin, lemak dan protein. Video yang paling berguna dalam bentuk mentah. Malangnya, tidak selalu mempunyai peluang untuk membeli terbukti kualiti telur. Jika anda membeli mereka dalam kedai, maka lebih baik lagi, mendidih mereka. Makan 1 keping sehari. Juga, bukan ayam anda boleh menggunakan telur puyuh, yang berisi zat lebih. Dokter mengatakan itu pada mereka kesan mereka sebahagian menggantikan terkenal Viagra. Ada resep untuk minuman besar: Ambil 2 telur, bercampur dengan 20 g brendi, 120 ml air mineral, satu sendok teh gula dan keping lemon. Minuman ini akan membantu untuk meredakan keletihan dan untuk memulihkan potensi. Forum online penuh banyak resep dengan produk ini.
  4. Biji labu. Mereka boleh dimakan mentah atau apa-apa bentuk lain. Perlindungan mengandungi banyak asid.
  5. Produk susu. Kebanyakan pria, malangnya, memberi sedikit perhatian, dan sia-sia, karena ada adalah segala yang anda perlukan untuk meningkatkan fungsi ereksi: vitamin B, C, E, folik, man dan beta-a. Cukup untuk minum satu gelas susu setiap hari untuk menjaga biasa kalsium-magnesium keseimbangan dalam badan. Anda juga boleh makan keju, krim asam, yogurt dan keju. Dalam rakyat, ada satu lagi dadah untuk meningkatkan potensi: 2 sudu lobak parut tuangkan segelas susu, mendidih dan memasak kira-kira sepuluh menit lagi. Ambil 100 gram 3 kali sehari.
  6. Ikan dan makanan laut. Ia mengandungi banyak protein yang diperlukan untuk tenaga dan seng, yang melindungi dari prostat, dan fosfor, yang sangat diperlukan untuk Kejadian sperma yang sihat dan memanjangkan hubungan seksual.
  7. Citrus. Sumber yang sangat baik kalium, memberikan ketegangan otot dan penyokong potensi. Selain itu ia mengandungi vitamin C (baik pada yang berlebihan) meningkatkan orgasme. Dalam rakyat, berikut ubat preskripsi berdasarkan susu: ambil 2 sudu parut lobak merah, tuangkan segelas susu, didihkan dan memasak untuk kira-kira 10 menit. Ambil 100 gram 3 kali sehari.
  8. Sayur-sayuran dan sayur-sayuran. Bakar dan rebus tomato meningkatkan fungsi seksual kelenjar. Basil, parsley, daun ketumbar dan tidak hanya pelbagai menu, tapi akan mempunyai kesan yang baik pada badan lelaki, menormalkan fungsi seksual. Setiap hari suplemen bayam meningkatkan aliran darah ke penis. Anda juga boleh menggunakan bit, kubis dan lobak merah.
  9. Buah-buahan. Tanpa kehadiran mereka dalam diet badan dapat menghasilkan perlu hormon lelaki, yang mengekalkan potensi. Di samping mereka pengenalan ke diet, pada masa yang sama harus meninggalkan penggunaan gula (baik digantikan dengan madu). Fakta adalah bahawa ia menekan pengeluaran endorfin, dan ini memberi kesan dengan cara yang negatif pada ketajaman dan kecerahan orgasme. Juga, menahan diri dari mudah karbohidrat (makanan dengan kandungan yang tinggi glukosa) dan makanan berlemak.
  10. Sebagai kepelbagaian dan rasa hidangan setiap hari dengan menggunakan untuk potensi lelaki, ia adalah disarankan untuk rempah dan perasa seperti:
  • ca;
  • lovage;
  • cili;
  • halia;
  • kayu manis;
  • pala;
  • cumin.

Halia adalah asli virus untuk merangsang peredaran darah di pelvis, meningkatkan kualitas sex. Di sini adalah resep popular minum adalah "Minuman anggur untuk potensi": ambil di bahagian dari 1:1 kismis, aprikot, prun, buah-buahan kering mengisar dalam penggiling daging, menambah kayu manis, cengkeh, gula, ca, tuangkan anggur merah kering dan menjaga api kecil selama 60 minit, kacau sekali-sekala. Minuman segera sebelum seks, atau sebelum makan malam.

Tanaman obat

teh untuk meningkatkan-potensi

Mereka biasa menggunakan membantu sangat baik untuk menyelesaikan masalah mengurangkan potensi tanpa menyebabkan ketagihan dan kesan sampingan. Yang paling berguna adalah persediaan campuran dan fu.

  1. Membuat teh herbal. Untuk melakukan ini, ambil 30 gram vervain dan 50 g melukakan hati. 3 sudu campuran tuangkan dalam termos dan tuangkan tiga cangkir air mendidih. Mendesak bermakna satu malam. Di pagi hari ketegangan dan minum 3 kali sehari 60 menit sebelum makan.
  2. Infusi Narsisis. Satu sudu tuangkan segelas air mendidih, meletakkan tutup di atas dan tahan selama kira-kira dua jam. Minum sup di bahagian-bahagian kecil sepanjang hari dan selepas makan ubat-ubatan badam.
  3. Membuat infusi dengan koleksi herba. Ambil 100 gram benih melukakan hati, surepki dan akar calamus. Tambah 70 g akar marshmallow, daun pisang, buah, dan leshchiny podmarennika. Puri campuran dalam kelompok dan campuran. Mengambil tiga sudu ini koleksi tuangkan 3 cangkir air mendidih. Biarkan satu jam, maka ketegangan dan minum segelas tiga kali sehari.
  4. Infusi cengkeh. Tumbuhan kering dalam jumlah sudu, tuangkan 200 ml hangat susu, meletakkan di atas tudung dan meninggalkan kira-kira 2 jam. Maka ketegangan, tambah madu dan kayu manis. Minum dua kali sehari, sup akan meningkatkan dan kualiti sperma dan meningkatkan potensi seksual.
  5. Gunakan tinctures dengan barvinok. Ia adalah herba yang sangat baik untuk kesihatan lelaki, ia menguatkan ereksi tisu penis dan melanjutkan hubungan seksual. Anda akan memerlukan batang dan daun. Ambil mereka dan tuangkan vodka dalam nisbah 1:5, menegaskan di bawah perlindungan di bawah matahari (yang mengaktifkan perubatan tumbuh-tumbuhan), dari waktu ke waktu untuk mencegah campuran selama 10 hari. Ketegangan berwarna dan mengambil sudu tiga kali sehari. Tetap minum sampai anda mencapai mengalami peningkatan kekuatan seksual.
  6. Dan di sini adalah resep yang istimewa afrodisiak berwarna limonnika. 50 g ini mentah bahan tuangkan satu gelas vodka dan pergi selama dua minggu dalam gelap bekas. Mengambil setengah sudu tiga kali sehari. Selepas seminggu potensi akan menjadi lebih kuat, lebih disebut dan berpanjangan. Ulangi setiap enam bulan untuk 15 hari berturut-turut.
  7. Berwarna dari akar kalgana. Ambil 50 gram bahan baku, tuangkan 0.5 liter vodka dan mendesak 2 minggu di tempat yang gelap. Ketegangan dan mengambil dengan sendok teh, 2 kali sehari.
  8. Gingko masihi. Tumbuhan ini eksotik hanya boleh didapati di pasaran. Ia mengandungi berguna banyak unsur-unsur, sempurna bisa menambah oksigen darah, meningkatkan aliran ke ahli dan memperbaiki ereksi.
  9. Berwarna dengan daun fireweed. Merangsang fungsi endokrin sistem dan meningkatkan pengeluaran testosteron. Ia mempunyai kesan sedatif, membantu untuk menghilangkan stres.
  10. Berwarna Epimedium strelolist meningkatkan fungsi ereksi, meningkatkan nafsu dan memberikan keseronokan. Tetap permohonan akan membuat benih tebal, meningkatkan pergerakan sperma, ia meningkatkan peluang konsep yang berjaya.

Negara terapi fizikal

Kurang kegiatan seharian, penggunaan yang berlebihan daripada sauna dan memakai pakaian ketat memberi kesan negatif fungsi ereksi.

  1. Pancuran. Untuk memperbaiki potensi, anda boleh menggunakan terapi asli, yang disarankan pada rakyat, seperti biasa douche. Ia akan berguna untuk peningkatan potensi, tapi juga untuk menyelesaikan masalah dengan terlalu pesat ejakulasi. Perubahan suhu air jet bertujuan untuk perut, meningkatkan aliran darah ke organ-organ pelvis. Tekanan lemah, anda boleh urut buah zakar. Lakukan pagi ini dan malam, ia amat berguna bagi orang-orang yang suka seluar ketat dan orang-orang yang cinta sering mandi wap.
  2. Terapeutik mandi. Membuat infusi Bay: 50 gram dalam 1 liter air mendidih. Tuangkan ke dalam mandi air dan mengambil lebih dari setengah jam.
  3. Ais kompres. Ini adalah berguna kaedah untuk memperbaiki potensi. Halus menghancurkan ais, bungkus lima lapisan kain kasa dan seli digunakan untuk berbeza bahagian badan: dada, skrotum, leher, berhenti di setiap titik selama kira-kira satu minit. Ulangi ini beberapa kali berturut-turut.
  4. Gorchichniki. Yang lupa lama untuk membantu ereksi. Memohon untuk tapak kaki. Mustard akan menyebabkan pergerakan darah, yang akan pergi dari bawah langsung ke alat kelamin dan peningkatan potensi.
  5. Sayang balut. Ia ternyata bahawa madu boleh diambil tidak hanya di dalam tetapi juga di luar, membuat permohonan. Membubarkan 200 gram madu dalam 1 liter air. Rendam dalam penyelesaian ini dan menggunakan kain ke pangkalan ahli 2 kali sehari selama sepuluh minit.
  6. Titik urut. Kerana tekanan pada titik berbeda dicapai kesan terapeutik. Mereka yang bertanggung jawab untuk potensi berada di tumit. Anda boleh urutan diri, tekan ke bawah ringan di tumit, pertama perlahan-lahan dan secara beransur-ansur menambah tekanan. Sebelum seks urut kawasan di perut saya di atas garis pemberhentian pertumbuhan rambut kemaluan. Ini peningkatan potensi.
  7. Jumlah urutan badan. Kaedah ini meningkatkan peredaran darah dan membantu untuk meningkatkan ereksi. Lebih berkesan urut menggunakan minyak aromaterapi, terutama jika ia akan membuat seorang wanita yang indah.

Tentu saja, salah satu artikel tidak boleh menampung semua resepi tinctures dan hidangan, serta dan cara-cara untuk meningkatkan potensi. Anda butuhkan untuk membayar perhatian untuk hakikat bahawa semua resep tidak akan memberikan hasil yang segera, bersabar, peningkatan yang akan datang. Di samping itu, kau bisa menggunakan beberapa alat dan prosedur, jadi hasilnya akan muncul lebih cepat, pendekatan bersepadu adalah selalu lebih berkesan. Meminta seorang wanita untuk membantu anda untuk memasak dan prosedur, ini akan meningkatkan efisiensi jauh.

Sebelum menggunakan rakyat, berjumpa doktor. Dalam kes reaksi alergi, segera berhenti mengambil apa-apa tinctures atau pulau.